Inboedelopslag Roermond en Weert

Je nieuwbouwwoning is nog niet klaar, maar jouw huidige huis wordt al opgeleverd. Jouw nieuwe bankstel wordt geleverd, maar de schilder is nog niet klaar. Je hebt waterschade in huis en zoekt tijdelijke opslag voor jouw meubels. Of je hebt een hele andere reden om een geschikte opslaglocatie te zoeken in Roermond en Weert. Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Veilige en betrouwbare opslagruimte voor uw inboedel

Een Erkend Verhuizer voldoet aan alle regels inzake verhuizen en opslag. Wel zo fijn als je een betrouwbaar en ervaren team zoekt voor het opslaan van jouw dierbare inboedel.

Onze opslaglocaties zijn voorzien van gedegen beveiliging, zowel in alarmsystemen als in routinematige controle door een lokaal beveiligingsbedrijf.

Verhuizing & meubelopslag in één

Wij verhuizen niet alleen jouw inboedel, maar zorgen indien nodig ook voor een tijdelijke tussenstop van jouw meubelen en verhuisdozen via onze Opslagdienst.

Wel zo fijn, één aanspreekpunt voor het gehele traject. Wij halen het bij je op, pakken het deskundig in en slaan het op in onze loods. Op een later tijdstip brengen wij het terug en in de tussentijd heb je er geen omkijken naar.

De voordelen van inboedelopslag huren bij Rik Dieteren Verhuizingen

Wellicht kun je ook inboedel opslaan in een garage, of bij een boer in de loods. Je huurt zelf een wagen, regelt hulp en gaat aan de slag. Dat is zeker een optie.

Toch leggen we graag onze werkwijze aan je uit: je hebt altijd de beschikking over vervoer én (ervaren) personeel op maat en hoeft niet meerdere keren op pad. Het laden van jouw opslag is vaak binnen een dag geregeld, soms al binnen een halve dag.

Je hoeft geen beschermingsmaterialen te kopen, deze hebben wij bij ons en krijg je in bruikleen. Jouw inboedel is verzekerd tijdens de werkzaamheden, zonder eigen risico. Wij slaan opslag efficiënt op, zodat er zo min mogelijk vierkante meters (en dus kosten) benodigd zijn.

Neem contact op voor inboedelopslag in Roermond en Weert

Ben je al overtuigd van de voordelen, of twijfel je nog en zijn er vragen? Neem dan gerust even contact op met onze Klantenservice. Wij plannen graag – geheel vrijblijvend – een afspraak in met onze Verhuisadviseur. Hij of zij stelt een gedetailleerde berekening op, zodat je meteen weet waar je aan toe bent.

Veelgestelde vragen over inboedelopslag in Roermond en Weert

Wij hebben een programma ontwikkeld voor onze Opslagdienst, waarmee we tot op de kuub nauwkeurig kunnen berekenen hoeveel ruimte je nodig hebt.

Als je een afspraak maakt met onze Verhuisadviseur, ontvang je van hem of haar een gedetailleerd overzicht van de meubels en andere items die je op wil slaan. Wij berekenen direct de prijs voor jou – gebaseerd op volume en de geschatte tijd dat je het op wenst te slaan. De eindafrekening geschiedt op dagbasis.

Jouw opslag wordt zo secuur mogelijk in onze ruimtes geplaatst. Immers: hoe minder ruimte je nodig hebt, hoe lager het maandbedrag.

Ook onze boxen en containers zelf worden zo secuur mogelijk in onze loodsen geplaatst, om zo efficiënt mogelijk met de ruimte om te gaan.

Hierdoor is het lastig om er bepaalde zaken gedurende de opslagperiode uit te halen – of er weer in te krijgen. Wij hebben geen zogenaamde ‘garageboxen’ die vrij toegankelijk zijn.

Wij adviseren bijvoorbeeld de boekhouding elders onder te brengen, als je deze vaker nodig hebt. Incidenteel kun je, op afspraak, in jouw opslagruimte tijdens kantooruren. Uit ervaring kunnen wij zeggen dat dit maar heel sporadisch gebeurt vanwege een gedegen voorbereiding door onze klanten in samenspraak met de Verhuisadviseur.

Wij kijken bij elke aanvraag wat het beste bij de situatie past. Ga je tijdelijk huren en van daaruit naar jouw nieuwbouwwoning, dan kan het zijn dat je zes maanden opslag nodig hebt.

Ga je de woonkamer renoveren, dan wilt je wellicht na drie weken de meubels weer terug zien. Jij geeft ons een inschatting van de benodigde duur en bij de beëindiging van de opslagperiode reken je op dagbasis af. Zonder aanzegtermijn. Je hebt hierbij alle flexibiliteit, mocht de opslagperiode korter of langer duren.

Onze Verhuisadviseur geeft jou graag – geheel vrijblijvend – meer informatie en maakt een berekening voor je. De kosten zijn afhankelijk van het op te slaan volume en de periode dat jij er gebruik van wenst te maken.