Heb je jouw huis verkocht en laat de nieuwbouwwoning nog even op zich wachten? Of ben je jouw nieuwe meubels al aan het shoppen, maar moet je ze tot de verhuisdatum nog ergens kwijt? Regel jouw opslag dan in Roermond bij Rik Dieteren Verhuizingen. Wij verhuizen niet alleen jouw spullen, maar zorgen ook voor een tijdelijke tussenstop van jouw meubelen en verhuisdozen.
Rik Dieteren Opslagdienst / containeropslag omgeving Roermond en Weert
Tijdelijk meubels en / of spullen opslaan? Je kunt ze natuurlijk tijdelijk op zolder plaatsen, of bij een kennis onderbrengen.
Waarom zou je onze Opslagdienst overwegen? Enkele voordelen:
deskundig ingepakt en opgeslagen
veilige locaties, waar uw verzekeraar ook blij van wordt
geen gesjouw en beperkte leefruimte in uw woning
Verhuizen is vaak een route van A naar B: je verlaat het oude huis en verhuist naar het nieuwe. Gekscherend zeggen wij wel eens: ‘Wij zijn er na het ontbijt, voor het avondeten weer weg – en dan staat alles op zijn plaats!’
Steeds vaker verzorgen wij verhuizingen met een tussenstop. Je hebt je huis verkocht, maar de nieuwbouwwoning laat nog even op zich wachten, of je hebt nog geen nieuwe eindbestemming op het oog.
Tussentijds verblijf je wellicht bij vrienden of familie, op een vakantiepark of in een gemeubileerde woning. Maar waar laat je de inboedel? Dat kan natuurlijk in een leegstaande schuur bij een boer. Je huurt een busje, verpakt alle meubels en rijdt een paar keer op en neer.
Maar wat vindt jouw verzekering daarvan? Wat doet dit met de kwaliteit van jouw meubels, wordt er rekening gehouden met de weersomstandigheden, met knaagdieren, is er voldoende beveiliging?
Met onze jarenlange ervaring in inboedelopslag kunnen wij jou ervan overtuigen dat dit beter kan. Onze medewerkers pakken jouw inboedel op professionele wijze in. Onze (mobiele) opslagcontainers worden zo efficiënt mogelijk gevuld. Of je nu gebruik maakt van een kleine container of van ons grootste model. Immers: hoe minder ruimte benodigd, hoe lager jouw kosten.
Wij beschikken over een speciale container vrachtwagen, waarop wij onze grote (20ft) containers kunnen plaatsen door middel van de kraanbaan. Wij komen bij de woning laden met deze vrachtwagen.
Bij terugkeer op onze loods wordt dezelfde container ook weer met deze kraanbaan keurig terug geplaatst. Zo is alles binnen één dag geregeld. Snel, efficiënt en met het grootst mogelijke respect voor de inhoud.
Als wij de opgeslagen inboedel terugbrengen, wordt deze op dezelfde wijze bij de nieuwe locatie bezorgd en uitgeladen.
Heb je een kleiner volume dat opgeslagen dient te worden? Hiervoor hebben wij kleinere, mobiele containers beschikbaar voor ca. 10 m3.
Ook deze worden bij de woning voorgereden, ingeladen en gaan dezelfde dag retour naar onze beveiligde loods.
Verzekering, beveiliging? Alles volgens de laatste standaard en onder toeziend oog van de Erkende Verhuizers. Niet alleen voor complete inboedels, maar ook voor tijdelijke opslag van bijvoorbeeld de woonkamer omdat je gaat verbouwen of wellicht waterschade hebt gehad. In dat laatste geval worden de kosten vaak zelfs gedekt door de verzekering. Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Ik regel zelf ergens opslag
inschatting maken inzake volume
locatie zoeken en prijsafspraken maken
goedkeuring locatie door verzekeraar
verzekering omboeken naar opslaglocatie
inpakmaterialen aanschaffen
verhuisdozen en inpakpapier aanschaffen
meubels goed verpakken
zelf kasten demonteren
busje of aanhanger huren
borg betalen
eventueel verhuislift huren
eventueel vergunning aanvragen
familie en vrienden vragen
eten regelen voor iedereen
schade onderhands regelen
afhandelen schade, herstel regelen
gebruikte materialen opslaan
afvoeren overbodig plastic, karton
Team Rik Dieteren mag het regelen
Verhuisadviseur berekent het volume voor jou
ruimte wordt voor jou gereserveerd, betaling per dag
locatie Erkende Verhuizer reeds goedgekeurd
aanpassing risico-adres of eenvoudige all-in verzekering
materialen beschikbaar
verhuismaterialen worden gebracht en opgehaald
meubels worden professioneel verpakt
kasten worden voor jou gedemonteerd (snel en efficiënt)
transport op maat
géén aanbetaling
eigen verhuislift(en)
in bezit van vergunning
ervaren en opgeleid personeel
een kop koffie mag
Garantiecertificaat zonder eigen risico
geheel uit handen genomen
materialen worden hergebruikt
afval wordt meegenomen en aangeboden voor hergebruik
Simpel: door een afspraak te maken met onze Verhuisadviseur. Wij hebben een programma ontwikkeld voor onze Opslagdienst / containeropslag, waarmee we tot op de kuub nauwkeurig kunnen berekenen hoeveel ruimte je nodig hebt.
Je ontvangt een gedetailleerd overzicht van de meubels en andere items die je op wilt slaan, en wij berekenen direct de prijs – gebaseerd op volume en de geschatte tijd dat je het op wenst te slaan. De eindafrekening geschiedt op dagbasis.
De opslag wordt zo secuur mogelijk in onze ruimtes geplaatst. Immers: hoe minder ruimte je nodig hebt, hoe lager het maandbedrag.
Ook onze containers zelf worden zo secuur mogelijk in onze loodsen geplaatst, om zo efficiënt mogelijk met de ruimte om te gaan.
Hierdoor is het een uitdaging om bepaalde zaken gedurende de opslagperiode er uit te halen – of er weer in te krijgen. Wij hebben geen zogenaamde ‘garageboxen’ die vrij toegankelijk zijn.
Wij adviseren bijvoorbeeld uw boekhouding elders onder te brengen, als je deze vaker nodig hebt. Incidenteel kun je, op afspraak, in jouw opslagruimte tijdens kantooruren.
Wij beschikken over een speciale vrachtwagen, waarop wij onze grote (20ft) containers kunnen plaatsen door middel van de kraanbaan. Wij komen op locatie laden met deze vrachtwagen.
Bij terugkeer op onze loods wordt de container ook weer met deze kraanbaan keurig terug geplaatst. Zo is alles binnen één dag geregeld.
Als wij de opslag terugbrengen, wordt deze op dezelfde wijze op locatie bezorgd en uitgeladen.
Nee hoor, wij kijken bij elke aanvraag wat het beste bij de situatie past. Ga je tijdelijk huren en daarna naar je nieuwbouwwoning, dan kan het zijn dat je zes maanden opslag nodig heeft.
Ga je de woonkamer renoveren, dan wil je wellicht na drie weken de meubels weer terug zien. Je geeft ons vooraf een inschatting van de benodigde duur. Bij de beëindiging van de opslagperiode plan je met ons een geschikte datum voor aflevering en reken je op dagbasis af. Zonder aanzegtermijn.
Onze Verhuisadviseur geeft je graag – geheel vrijblijvend – meer informatie en maakt een berekening. De kosten zijn afhankelijk van het op te slaan volume en de periode dat je er gebruik van wenst te maken.
© RIK DIETEREN WONINGONTRUIMING EN VERHUIZINGEN BV 2023